Continia tilbyder Built Inside Dynamics, som er opdelt i 4 moduler

Expense Management

Continia Expense Management giver dig et overblik over medarbejderudgifterne i realtid. Medarbejderne kan uploade kvitteringer igennem Continia Mobile Expense App eller Continia Expense Portal, hvilket giver dig mulighed for hurtigere at se og processere udgifterne.

  • Transaktioner på firmakortet
  • Medarbejderne kan nemt oprette kørselsruter ved at bruge Expense Appen eller Expense Portalen for at være sikre på, de får den korrekte tilbagebetaling.
  • Medarbejdere kan indsende rejseafregninger igennem Expense Appen eller Expense Portalen, hvor de specificerer rejseperioden, hotel, og daglige måltider.
  • Expense Management sender automatisk din udgift til de korrekte godkendelsesprocesser.
  • Fjern manuelle dataindtastninger med den intelligente OCR i Expense Management.

Ønsker du at se mere i dybden omkring expense management er der herunder en dybdegående præsentationsserie:

Document Output

Continia Document Output er en tidsbesparende løsning for brugere af Microsoft Dynamics 365 Business Central. Den forkorter dine komplicerede manuelle, processer og hjælper dig med at oprette og håndtere alle dine udgående dokumenter. Du får samtidigt et overblik over alle sendte og påbegyndte dokumenter.

  • Print/send alle dine dokumenter på én gang
  • Med Document Output kan du håndtere XML formater, lige som du håndterer dine pdf’er. 
  • Kombinérer alle dine fakturaer eller andre dokumenttyper til én pdf-fil for at give dine kunder et nemt overblik. Dette gælder for alle dokumenttyper, som Document Output understøtter.
  • 30+ klar-til-brug skabeloner

Payment Management

Med Payment Management får du et overskueligt overblik over alle medarbejder-, kreditor- og debitorbetalinger, samt kreditnotaer til og fra kunder og leverandører direkte fra Microsoft Dynamics 365 Business Central. Fra præcis den samme betalingskladde, kan du håndtere alle betalinger i forskellige valutaer og til forskellige bankkonti. Du kan også samle dine betalinger.

  • Eksportér til banken via ét klik.
  • Direkte kommunikation med banken - indbetalingsfiler og bankkontoudtog indlæser valutakurser og kan importere filer automatisk og sikkert.
  • IBAN-søgning - Du kan automatisk generere dine kreditorers bankkontoinformationer ved at søge på deres IBAN-nummer. 
  • Brugerdefineret sikker proces til godkendelse af dine kreditor- og medarbejderudbetalinger samt kundeindbetalinger.
  • Optimér matchraten med Statement Intelligence ved automatisk at afstemme dine bankkontoudtog, mens du importerer filer fra banken.
  • Ved at samle betalingerne betaler du kun ét enkelt gebyr, hvilket sparer dig en masse penge på lang sigt.

Document Capture

Registreringsfejl og forstyrrede arbejdsgange er nogle af de mest tidskrævende og frustrerende udfordringer, som kreditorbogholderne kan komme ud for. At komme til at lave småfejl under disse komplekse arbejdsopgaver kan i visse tilfælde få omfangsrige konsekvenser.

  • Reducerer fejl og sparer tid. 
  • Genkender tekst i f.eks. fakturaerne og efterfølgende placerer det i de rigtige felter inde i Business Central.
  • Gennemse og godkend dokumenterne, uanset hvor du er.
  • Slut med tunge mapper og ringbind for at finde dine arkiverede fakturaer. Document Captures digitale arkiv er fuldt indekseret og opbevarer dine data, som du nemt kan søge i. Du kan hive alle dokumenter frem i løbet af få sekunder.