Hvis du er interesseret i dem hver i sær anbefaler vi at du læser om dem på deres egne sider, dem finder du i menuen under "Plug-ins"
Continia tilbyder Built Inside Dynamics, som er opdelt i 4 moduler:
Vi har en dedikeret side til at overskueliggøre Continias Plug-ins - Find den i menuen under "Continia"
Expense Management:
Continia Expense Management giver dig et overblik over medarbejderudgifterne i realtid. Medarbejderne kan uploade kvitteringer igennem Continia Mobile Expense App eller Continia Expense Portal, hvilket giver dig mulighed for hurtigere at se og processere udgifterne.
Transaktioner på firmakortet
Medarbejderne kan nemt oprette kørselsruter ved at bruge Expense Appen eller Expense Portalen for at være sikre på, de får den korrekte tilbagebetaling.
Medarbejdere kan indsende rejseafregninger igennem Expense Appen eller Expense Portalen, hvor de specificerer rejseperioden, hotel, og daglige måltider.
Expense Management sender automatisk din udgift til de korrekte godkendelsesprocesser.
Fjern manuelle dataindtastninger med den intelligente OCR i Expense Management.
Ønsker du at se mere i dybden omkring expense management er der herunder en dybdegående præsentationsserie:
Få Expense Management
Document Output:
Continia Document Output er en tidsbesparende løsning for brugere af Microsoft Dynamics 365 Business Central. Den forkorter dine komplicerede manuelle, processer og hjælper dig med at oprette og håndtere alle dine udgående dokumenter. Du får samtidigt et overblik over alle sendte og påbegyndte dokumenter.
Print/send alle dine dokumenter på én gang
Med Document Output kan du håndtere XML formater, lige som du håndterer dine pdf’er.
Kombinérer alle dine fakturaer eller andre dokumenttyper til én pdf-fil for at give dine kunder et nemt overblik. Dette gælder for alle dokumenttyper, som Document Output understøtter.
30+ klar-til-brug skabeloner
Få Document Output
Payment Management:
Med Payment Management får du et overskueligt overblik over alle medarbejder-, kreditor- og debitorbetalinger, samt kreditnotaer til og fra kunder og leverandører direkte fra Microsoft Dynamics 365 Business Central. Fra præcis den samme betalingskladde, kan du håndtere alle betalinger i forskellige valutaer og til forskellige bankkonti. Du kan også samle dine betalinger.
Eksportér til banken via ét klik.
Direkte kommunikation med banken - indbetalingsfiler og bankkontoudtog indlæser valutakurser og kan importere filer automatisk og sikkert.
IBAN-søgning - Du kan automatisk generere dine kreditorers bankkontoinformationer ved at søge på deres IBAN-nummer.
Brugerdefineret sikker proces til godkendelse af dine kreditor- og medarbejderudbetalinger samt kundeindbetalinger.
Optimér matchraten med Statement Intelligence ved automatisk at afstemme dine bankkontoudtog, mens du importerer filer fra banken.
Ved at samle betalingerne betaler du kun ét enkelt gebyr, hvilket sparer dig en masse penge på lang sigt.
Få Payment Management
Document Capture
Registreringsfejl og forstyrrede arbejdsgange er nogle af de mest tidskrævende og frustrerende udfordringer, som kreditorbogholderne kan komme ud for. At komme til at lave småfejl under disse komplekse arbejdsopgaver kan i visse tilfælde få omfangsrige konsekvenser.
Reducerer fejl og sparer tid.
Genkender tekst i f.eks. fakturaerne og efterfølgende placerer det i de rigtige felter inde i Business Central.
Gennemse og godkend dokumenterne, uanset hvor du er.
Slut med tunge mapper og ringbind for at finde dine arkiverede fakturaer. Document Captures digitale arkiv er fuldt indekseret og opbevarer dine data, som du nemt kan søge i. Du kan hive alle dokumenter frem i løbet af få sekunder.
Få Document Capture
Vi har en dedikeret side til at overskueliggøre Continias Plug-ins - Find den i menuen under "Naveksa"
Naveksa Produktionsstyring er et fantastisk Business Central Plug-In opdelt i 4 moduler
ShopFloor
The all-in-one shop floor planning and self-service execution solution – A paperless future
“The solution has provided us with valuable real-time order status and operator self-service.”
Easy overview of Running, Waiting and Arriving orders per resource.
Efficient planning – Management of the execution sequence – priority, queue situation and capacity load.
Self-serviced operator execution – Instructions, drawings, status, start-end jobs, QC – ultimatively paperless
High functional in-process serial number/lot tracking.
Extensive data collection of job time and integrated Time&Attendance data recording.
Advanced execution – Bundled production, job multi-assignment, QR-coded operations
Operator terminal runs on it own subsystem on cheap tablet or PC terminal.
Få ShopFloor
ItemPlanning
The all-in-one supply-chain management solution
“When can we deliver?” answered in just a few clicks, Vital in providing excellent customer service
Time-phased projected item availability and “What-if”-simulations.
Explosions of production/assembly bill of material with component shortage overviews.
Item shortage analysis – Sales, production, assembly orders, critical items.
Order creation directly from item shortages.
Used across all logistic functions – Sales, purchase, production, planning, stockroom.
Requisition / order creation directly from item shortages in an easy way.
The solution can be used in a multi-warehouse environment
Multi-level item shortage where used analysis – sales, production
Få ItemPlanning
CadConnect
The all-in-one, in-an-instant, manufacturing data creation solution
“Manufacturing data creation now takes a fraction of the time it did before”
Uses construction data from your CAD system for automatic creation of production data.
Other input metods – manual keying or copy of an existing product for “same-as-except” products
Facilitates re-structuring of construction bills into appropriate production bills.
Faciiltates the completion of products with routing and process information
Performs product cost calculations with various lot sizes.
Often used for sales quotation work without creating BC-data before sales order is actual.
Easy user operations – full product overview on a single screen as you work.
Få CadConnect
MakeToOrder
The easy way to reschedule start/end dates on running production orders
“This tool is indispensable when rescheduling running production orders”
Re-schedules multi-line network production order dates
Re-schedules single line production order dates despite active postings
Forwards, backwards or bottle-neck multi-order network scheduling
Få MakeToOrder
Vi har en dedikeret side til at overskueliggøre Gantt Diagrammet som Plug-in - Find den i menuen under "Plug-ins" > "Gantt Diagram"
Vi har en dedikeret side til at overskueliggøre Gantt Diagrammet som Plug-in - Find den i menuen under "Plug-ins" > "Tasklet Factory"
Mobile WMS fra Tasklet Factory understøtter arbejdsprocesserne på lageret og integrerer til standardfunktionerne i Business Central og Dynamics NAV.
Vi har en dedikeret side til at overskueliggøre Gantt Diagrammet som Plug-in - Find den i menuen under "Plug-ins" > "Shipmondo BC/NAV"