Få dine medarbejdere gjort mere effektive ved at give dem en samlet forretningsløsning, et rigtig godt CRM system som SuperOffice, integreret med Dynamics NAV (Tidligere Navision) ERP system.
Det hele hostes i Azure og er selvfølgelig integreret til Office365.
Det er ikke nødvendigt at oprette tingene to eller flere gange, når systemerne integreres. Sælgerne kan frit arbejde i det design prisbelønnede SuperOffice CRM, som er sælgernes foretrukne værktøj. Endvidere er vigtig viden om kunderne tilstede Både hos sælgerne og hos ordrebehandlerne i NAV på kontoret.

Hvad indeholder en Samlet forretningsløsning:
Når man arbejder med kundeemner i SuperOffice behøver de ikke først oprettes i NAVision. Det gør at sælgerne i marken ikke skal belemre økonomi funktionen med at oprette disse i NAVision med en samlet forretningsløsning kan sælgeren bare oprette dette emne i SuperOffice og arbejde målrettet på at få en ordre. Den dag kunden så bliver til en kunde, kan man have regler for kredit tjek etc.
Når sælgeren i SuperOffice laver tilbud – trækkes varen direkte fra NAVision med de rigtige priser etc.
Tilbud, versions styring, alternative tilbud styres let i SuperOffice. Og Pipelinen opdateres automatisk så man kan regne med den.
Endvidere kan tilbuddet nemt sendes på mail og der laves opfølgning til sælgeren.
Når tilbuddet bliver til ordre, overføres både kunde og ordren til NAVision.
Se det hele på videoen herunder.